Корзина
7 отзывов
УкраинаЛьвовская областьЛьвівПаркова 16
+380991105322
+380687912242
TEXNIK
Корзина
LEX двигатель внутреннего сгорания 6.5 HP 168F-2 вал 19 и 20, фото 2
LEX двигатель внутреннего сгорания 6.5 HP 168F-2 вал 19 и 20, фото 3
LEX двигатель внутреннего сгорания 6.5 HP 168F-2 вал 19 и 20, фото 2
LEX двигатель внутреннего сгорания 6.5 HP 168F-2 вал 19 и 20, фото 2
LEX двигатель внутреннего сгорания 6.5 HP 168F-2 вал 19 и 20, фото 3
  • LEX двигатель внутреннего сгорания 6.5 HP 168F-2 вал 19 и 20, фото 2
  • LEX двигатель внутреннего сгорания 6.5 HP 168F-2 вал 19 и 20, фото 3
  • LEX двигатель внутреннего сгорания 6.5 HP 168F-2 вал 19 и 20, фото 4
Описание
Информация для заказа
Доставка бесплатно! Технічні характеристики: Потужність - 6.5KM Оборот - 1000-3,600 об / хв Ємність цистерни - 3,6 л Випуск шуму - 86 дБ Двигун - 168F чотирьохтактний OHV Ємність циліндра - 196 куб. См Споживання палива - 0,7 - 1,1 л / год Діаметр валу - 20мм (19мм-II версія) Використане масло - 10w-40 Монтажні отвори - 160 х 75 мм Розміри валу [fi x dł] - 19 мм х 50 мм Інформація про продукт: 168F бензиновий двигун потужністю 6,5 НР буде використовуватися як привід для багатьох пристроїв, таких як: • Ущільнювачі грунту • пилки для різання бетону • електрогенератори • снігоочисники • кетони для бетону • для багатьох машин і пристроїв Найважливішим показником якості запропонованого двигуна є висока якість двигуна та його точність. Виробник дбав про всі деталі, які можуть вплинути на термін служби пристрою та надійність пропонованого пристрою. Найважливішими характеристиками пропонованого продукту є: • Японський дизайн двигуна 168F • Закріплені клапанні крісла • TCI модульний запалювання • Закріплений колінчастий вал • Вбудований ретрактор на розподільному валу • Регулювання швидкості руху • Засувки металевого стартеру • Блок алюмінієвого двигуна • Ковпачок мастила з байонетом • Використовуйте перемикач запалювання • Великий паливний бак • Розширена фільтрувальна камера • японський карбюратор • повітряне охолодження • 3 кільця на плунжер • Хромована поверхня циліндра • Низьке споживання палива • Приглушена та збільшена демпферна камера Застосувати 10W-40 перед використанням. Перша зміна масла має відбутися через 5 годин експлуатації. Кожна інша зміна масла має відбуватися кожні 25 годин роботи двигуна. Відповідний рівень масла повинен бути рівним нижньому краю наповнювача або відповідно до штикового індикатора. Перед кожним запуском двигуна оператор повинен перевірити рівень моторного масла!
  • Цена: 2 100 грн.